Bez Hop Off'ów na naszej wycieczce autobusowej Hop-On-Hop-Off

Na całym świecie Josh i ja jesteśmy fanami wycieczek autobusowych Hop On Hop Off. Siedząc w otwartym autobusie, widząc widoki, słysząc historię, a następnie myśląc "tak, chciałbym zobaczyć więcej z tego" i mając opcję wyskoczenia z autobusu, aby wrócić, kiedy tylko chcesz, jest bajeczny. Zwłaszcza, gdy ma się do czynienia z krótkimi ramami czasowymi.

Więc to z tego powodu Josh i ja zdecydowaliśmy się na Big Bus Tour w Hongkongu. Istnieją dwie firmy turystyczne do wyboru. The Rickshaw Bus Company jest bardzo tania, ale również nie oferuje bardzo dużego zakresu miejsc. The Big Bus Tour ma 3 trasy i zawiera bilety na The Peak przez tramwaj, bilety na prom Star Ferry z Hongkongu do Kowloon i z powrotem lub odwrotnie oraz przejażdżkę Sampanem.

Rezerwacja biletów online daje zniżkę, ale trzeba wybrać dzień. My wybraliśmy sobotę i zapłaciliśmy ok. 76,00 USD. Oba dzieci były za darmo.

Dzień zaczął się bardzo burzliwie. Czekaliśmy na przystanku 11 przez 45 minut, a potem wskoczyliśmy do taksówki na przystanek 1. Facet powiedział nam, że nie zaczynają się aż do 9:30 od przystanku 1, co oznacza, że będziemy czekać kolejne pół godziny na szczycie naszych 45 minut na przystanku 11. My crankily dostał się na pokład.

Moja biedna mała dziewczynka Mia miała gorączkę w nocy i nadal była bardzo gorąca. Po wejściu do autobusu zdecydowała, że chce mieć swoje własne miejsce z przodu i w ciągu kilku sekund zasnęła. Jak można sobie wyobrazić Hop On Hop Off jest idealny z maluchami, ponieważ nie trzeba wysiąść, jeśli nie chcesz zbyt i nie zrobiliśmy.

Pierwszy autobus robi wycieczkę po Hong Kongu. Po wysiąść na Central Pier zatrzymał się na szybkie Subway & następnie skoczył na Star Ferry w poprzek do Kowloon.

Pomimo chęci zobaczenia wielu miejsc w Kowloon i zrobienia zakupów wiedzieliśmy, że Mia nie radzi sobie z upałem i chorobą. Daliśmy jej trochę Panadolu i kontynuowaliśmy naszą podróż po Kowloon na dole w komfortowym klimatyzowanym autobusie.

Po tej wycieczce wróciliśmy na prom do Central na Tour Three do południowego Hongkongu - New Territories.

Teraz podobał nam się Hongkong, ale kochaliśmy południowy Hongkong. Piękne. Myślę, że zdecydowanie przyciągają nas miasta plażowe. Uwielbialiśmy ten obszar. Niesamowite budynki z gigantycznymi dziurami w nich. Plaże. Zacienione rzędy - które są bardzo niebezpieczne podczas jazdy autobusem z otwartym dachem! Moja twarz została uderzona przez przechodzącą gałąź drzewa!

Chciałabym, żebyśmy mieli więcej czasu na zatrzymanie się na Stanley Markets lub na plaży, ale jak to jest po prostu zatrzymaliśmy się na naszą przejażdżkę Sampanem obok pływających rynków i wiosek łodzi. Do tego czasu oboje dzieci były wyczerpane i nie miały żadnych skrupułów, aby spać tam i wtedy na podłodze łodzi.

W końcu wzięliśmy ostatni autobus z powrotem do Central. W cenę biletu wliczona jest również nocna wycieczka. Jest to ta sama wycieczka co Kowloon, ale wieczorem. Z perspektywy czasu zrobiłabym sobie przerwę zamiast zwiedzania Kowloon i poczekała do wieczornej wycieczki. Jednak do tego czasu wszyscy byliśmy już wyczerpani i zdecydowaliśmy się wracać do domu.

Jak widać, na tej wycieczce można dostać dużo za swoje pieniądze. Nie wysiedliśmy na żadnym przystanku i ledwo udało nam się zmieścić wszystko w jednym dniu. Biorąc pod uwagę więcej czasu, poszedłbym na 48-godzinną przepustkę i poświęcił trochę czasu na zatrzymanie się w niektórych najważniejszych miejscach, które Hongkong ma do zaoferowania.

Tej nocy Caius również zszedł z tajemniczą temperaturą i to była ciężka noc dla wszystkich. Mia nie spała zbyt dobrze, co oznacza, że ja nie spałam zbyt dobrze. Rano Kajus był zapłakany i nieszczęśliwy, a także potrzebował Panadoli do żucia.

Na szczęście w niedzielę mieliśmy zaplanowane mniej intensywne zajęcia.

Podziel się z przyjaciółmi Tweetnij to Przypnij to

Jeśli podobał Ci się ten artykuł, być może spodoba Ci się również...

• Tradycyjne vs Nowoczesne: Bangkok's Chatuchak Market vs Siam Ocean World
  • Gozo z autobusem Hop On Hop Off - Plus Azure Window (część 1)
  • Malta z autobusem Hop On Hop Off - Plus wioska rybacka Marsaxlokk (część 2)
  • 10 rzeczy do zrobienia w Londynie z dziećmi - 5 z nich za darmo!